Over ons

Enkele mijlpalen in de geschiedenis van ons bedrijf

  • Oprichting kort na de tweede wereldoorlog, door Jozef Heyrman.
  • Eerste hydraulische graafmachine midden de jaren 1950.
  • Introductie Freddy Heyrman in 1963.
  • Groei tot een klein aannemingsbedrijf met een 12-tal arbeiders in de jaren 1960.
  • Overname door zoon Freddy begin de jaren 1990.
  • Introductie van zijn twee zonen.
  • Groei tot een middelgrote onderneming met grote expertise in waterbouwwerken.
heyrman-de-roeck-geschiedenis

De geschiedenis van Heyrman – De Roeck, de Antwerpse expert in waterbouwwerken

Heyrman – De Roeck innoveert met het oog op de toekomst. Maar we zijn ook trots op ons verleden. Het verhaal van onze onderneming begint kort na de tweede wereldoorlog. Dat wil zeggen dat we inmiddels al bijna 75 jaar ervaring en expertise bundelen in een uiterst doeltreffende service.

Die combinatie maakt van ons de uitgelezen partner voor uw grondwerken, baggerwerken, beschoeiingswerken en waterbouwwerken.

Een rijke historiek

We kunnen dus bogen op een rijke historiek. Doorheen de decennia schaafden we onze aanpak stapsgewijs bij én investeerden we duchtig in nieuwe technieken en baanbrekende vernieuwingen op het gebied van aanpak en techniek.

Resultaat: ook vandaag zijn we nog steeds hét aanspreekpunt voor ondernemingen en overheden die zelfs de meest complexe projecten tot een goed einde willen laten brengen.

Van eenmansbedrijf tot referentie in de sector

Wat ooit begon als een klein eenmansbedrijfje dat stalmest en bietenpulp vervoerde in een oude Amerikaanse legerwagen, groeide inmiddels uit tot een krachtige speler in de sector.

Vandaag zijn we 50 man sterk en bereiken we een jaarlijkse omzet van 15 miljoen euro.

Wat telt, dat bent u

Maar dat is uiteraard niet het belangrijkste. Wat écht telt, is dat we elke klant opnieuw behandelen alsof het onze eerste is. Elk project wordt met grote zorg opgevolgd én met uitzonderlijk vakmanschap uitgevoerd.

Het resultaat, daar zijn we écht trots op: een klantenbestand dat blijft terugkeren. En dat nieuwe klanten aanbrengt op basis van het resultaat dat we voor hen neerzetten. Ook dat blijft in de toekomst ons succesrecept voor duurzame groei.